דרמה בתכנית הישרדות: רגע לפני ששבט טאגלוג תכנן להדיח את גיא רוזן ולעשות מהפכה, דניאל ציוני, הנציג של חיפה, החליט לעזוב את המשחק.
4 צפייה בגלריה
דניאל ציוני. הפתיע גם את חברי השבט
דניאל ציוני. הפתיע גם את חברי השבט
דניאל ציוני. הפתיע את חברי השבט
(צילום מסך, רשת 13)

במהלך הפרק ששודר אמש (מוצאי שבת) תכננו גל רובין וטל מורד לאחד כוחות יחד עם נטשה חליל, דניאל ציוני ואבירן שמואל. אך, הם לא ציפו לדרמה שחיכתה להם במועצת השבט. עם גיא זוארץ.
לאחר שהמהלך תוכנן, וכולם ישבו בשקט בישיבת המועצה. ניגשו השורדים אחד אחרי השני כדי לכתוב את שמו של המודח הבא. כאשר דניאל ציוני ניגש לכתוב על הפתק, הוא נעצר ונראה כי משהו הטריד אותו. הוא חזר אל השבט, וביקש מהמנחה לשוחח עם חברי השבט על הרגשתו.

4 צפייה בגלריה
דניאל ציוני. הפתיע גם את גיא
דניאל ציוני. הפתיע גם את גיא
דניאל ציוני. הפתיע גם את גיא
(צילום מסך, רשת 13)

"למסע הזה יצאתי עם מטרה. רציתי להוציא את דניאל מאזור הנוחות שלו. אותו דניאל שתמיד היה חזק בדת ובאמונה, ודאג ללכת עם הכיפה הגדולה על הראש והציציות בחוץ, כדי להראות שהוא חלק מ...", אמר ציוני במהלך ישיבת המועצה בפרק האחרון ששודר, "וברגע שהוא הפסיק לעשות את זה, התחילו הלחשושים מאחורי הגב והרמות הגבה, ולפעמים גם הנידוי. ואז פתאום הגעתי לכאן, לקצה השני של העולם. זרקת אותי עם אנשים שאני לא מכיר, פסיפס אנושי. שבמהלך הזמן הפכנו להיות משפחה אחת.

4 צפייה בגלריה
דניאל ציוני.
דניאל ציוני.
דניאל ציוני. סיים את דרכו בתכנית
(צילום מסך, רשת 13)

"ומזה כתקופה ארוכה, הרגשתי שייך. שייכות זו המילה. ושבין השחור ללבן, יש נקודה אמצעית, שהרגשתי שהיא צבעונית. והנקודה הצבעונית הזו – זה לא רק אני. זה כל אחד ואחת שצופים בנו עכשיו. אני מרגיש שהשגתי את המטרה שלי. המסע שלי הושלם. אני ניצחתי את שלי. אני מסתכל על שאר חברי השבט שלי ואני רואה את הלהבה בעיניים שלהם. הם עדיין לא השלימו את המסע שלהם". דבריו הותירו את השבט השלם בהלם, ובמיוחד את חבריו שתכננו את המהפכה בשבט באותו הערב.

4 צפייה בגלריה
דניאל ציוני
דניאל ציוני
דניאל ציוני. "אני מפנה את המקום שלי עם חיוך גדול"
(צילום: מיכה לובטון)

קראו גם: >>

בחשבון האינסטגרם שלו כתב ציוני: "בחרתי לסיים הערב את דרכי במשחק. שנים הרגשתי בין קודש לחול, לא פה ולא שם, מהלך בין הטיפות ואחרי ששמתי את דניאל ציוני בצורה הכי אמיתית בפרצוף של מדינת ישראל ועברתי את המסע שלי החלטתי שזהו, הגיע הזמן לפנות את המקום לחברי השבט שלי כדי שישלימו את המסע האישי שלהם.
"השגתי את מה שרציתי וכהרגלי, עשיתי את זה בדרך שלי. למרות שאתם צופים היום במהלך שעשיתי לפני מספר חודשים אני עדיין הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר. גאה בהחלטה שלי ללא טיפה של ספק. בלב שלם, חיוך גדול וסיפוק ענק".
דניאל ציוני, בן 28, גדל בבית דתי בחיפה. הוא בנה של חברת מועצת העירייה ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני. ציוני גדל בנווה שאנן (חיפה) ולמד בבתי ספר דתיים והוא שומר שבת ומסורת. את דרכו ברדיו חיפה הוא החל בגיל 22 ומאז הכל היסטוריה והוא מגיש שם תכנית רדיו קבועה. "יש לו לב ענק", אמרה למיינט חיפה מפיקת התכנית שלו, נופר גאון.